Účetnictví vedeme, digitalizujeme a integrujeme

Zaměřujeme se na profesionální práci s účetním softwarem FlexiBee. Hlavním pilířem naší činnosti je vedení účetnictví s důrazem na rozšiřující integrační možnosti s dalšími platformami.

Naše projekty pro FIRMY a OSVČ

ÚČETNICTVÍ
DIGITALIZACÍ
INTEGRACÍ
HODNOTNÝCH RAD

ÚČETNICTVÍ

Účtování, administrace, reporting, výkaznictví 

DIGITALIZACE

Předávání, vytěžování, evidence, schvalování, podepisování, archivace

INTEGRACE

Platforem a systémů pomocí Rest API

O NÁS

Jsme účetní a daňová firma, zaměřujeme se na administraci malých a středních firem, skupin firem, eshopů, daňově chápeme fakturaci se zahraničím, zpracujeme mzdy.  Samozřejmostí jsou všechna daňová přiznání dle české legislativy, související registrace a reporty pro státní správu.

Vysvětlíme zákonné možnosti daňových optimalizací. Pomůžeme s nastavením ideálních procesů ve firmě a to včetně schvalování a jednoduchého reportingu. 

Zkoušíme a zavádíme nové, ale ověřené technologie, digitalizujeme. Cílíme k minimalizaci neproduktivního času a stereotypní práce. 

Jádrem služeb je profesionální práce s účetním softwarem FlexiBee, kde maximálně využíváme jeho rozšiřující integrační možnosti s dalšími platformami. Využíváme i úmělou inteligenci (LLM nebo vytěžování přijatých dokladů).

INTEGRACE

Dedikované systémy integrujeme pomocí REST API.

Časté dotazy

Digitalizace odstraní opakující se činnosti související s vytvářením, předáváním, evidencí, zpracováním a archivací účetních dokladů. Odpadá nutnost na doklady opakovaně fyzicky sahat, nelze je ztratit a lze s nimi pracovat odkudkoliv. Některé doklady navíc mohou vlivem času ztrácet svou čitelnost, dle zákona o DPH je ale nutné je 10 let archivovat, digitalizace dokladu toto vyřeší

Integrace znamená propojení dvou a více procesů do jednoho automatizovaného toku na sebe navazujících událostí. Obdobně jako automatizace ve výrobě. Cílem je nahradit stereotypní a opakující se lidskou práci. Data, které již jednou byla zadána do nějakého systému, je zbytečně nákladné ručně přepisovat do dalších.

ZAJÍMAVOSTI NAŠICH SLUŽEB

Jsme součástí holdingu působícího ve filmovém průmyslu.

Digitalizace a Integrace nám zásadně pomáhají při účetní administraci filmových projektů, na jejichž vzniku se podílíme. Toto jsou nějaké z nich.


PROJEKTOVÉ REFERENCE

Kde nás najdete

Naše kanceláře najdete v budově RADOST, bývalý dům odborových služeb, 7 patro.
+420 728 823 989
Adresa kanceláře:
Nám, Winstona Churchila 2
Praha 3 – Žižkov
130 00
Fakturační údaje
DíkyČau s.r.o.
Táboritská 880/14,
130 00 Praha 3 – Žižkov

IČO: 02741661, DIČ:CZ0274166
datová schránka: fnqekmp
bu: 2500732098/2010